Online Alışverişte Çeyiz Mafyası ve Boş Kutu Satışı

Kasım 25, 2022
32
Views

Online alışveriş artık mecburiyet. Öyle ya da böyle trendyola girmediğim gün yok. Objektif bir şekilde yorum okuyup ürünü öyle alayım, ne güzel amma velakin çeyiz düzen devasa bir kitle var ve bulaşık sepetinden kepçeye, tuvalet fırçasından tepsiye hangi ürünü ararsanız arayın ”çeyiz için aldım. Çok beğendim” yazan onlarca yorum var. Şimdi sana soruyorum güzel kardeşim:

Her şeyi bir kenara bırak -yirmili yaşlarında-kesme tahtası aramaktan başka işin yok mu? Bu kadar mı işsizsin? Bu kadar mı boşsun ki elindeki telefonda indirim takip etmeyi bir iş /beceri sanıyorsun? Sırtına çantanı vurup dünya turuna çıkmanı, dans dersi almanı, vahşi doğa fotoğrafçısı olmanı elbette beklemiyoruz; parasızlık ve el alem derdinden daha kendi sokağından çıkamazsın ama örgü de mi öremiyorsun? Annen mutfaklarda tencere dibi tellerken sen elde telefon trendyolda tencere seti kovalayıp sunumcu gelin olmaktan başka bir hayale sahip değil misin ? Çok acayip değil mi bu durum? Yoksa ben gerçekten zamanın çoook gerisine düştüm de CHP’li huysuz teyzeler gibi her şeye atar mı yapıyorum?

Çeyiz mafyası kadar şaşırıp şok geçirdiğim bir diğer mesele de Dolap uygulamasındaki profiller. Alışveriş alışkanlıkları üzerine yazılan tezler, yapılan araştırmalar vardır mutlaka; okuyan varsa beni de aydınlatsın. Boş kutu / çanta satıldığını gördü bu gözler. Öyle dünyaca ünlü markalar filan değil bildiğimiz Karaca, Taç filan.

Üşenmedim sordum, buyrun ekran görüntüsü:

”LCW muadili ürünler ” kadar saçma neredeyse oksimoron bir durum değil mi bunlar? Ne günlere kaldık. Pahalılık değil artık bu, başka bir şey. İnsanlar delirdi. Akla hayale sığmayacak şeyleri öyle inanarak ve mantıklı bir şey sanarak yapıyorlar ki bizler artık anormal kalıyoruz.

Bu gidişat çok kötü gidişat efendim..

TÜM YORUMLAR

  • Boş kutu ha! Bir servet kaçırmışım kağıt toplayıcılara kıyak uğruna :)))

    Leylak Dalı Kasım 25, 2022 4:42 pm Cevapla
  • Ahahahahaha bişi dicem gerçekten mi boş kutu? Ya inanılır gibi değil. Dolapta pek gezmediğim için görmemişim ben.
    Tövbe est….
    Çeyiz için alanlara da ne desem ki bir yandan da herşey her gün pahalılaşıyor ve dolayısı ile uyguna almaları hoş ama amaç konusunda haklısınız. Evlenmekten başka amacı olmayan bir dünya insan var böyle.

    Huriye Kasım 28, 2022 9:17 am Cevapla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir